Continuand sa utilizați acest site, sunteți de acord cu Termenii & Conditiile si cu utilizarea cookie-urilor.
Cafea Zavida Hazelnut Vanilla - 907g boabe
  • La reducere!
  • -29,00 lei
  • Nou
  • Stoc epuizat
Cafea Zavida Irish Cream - 340g boabe
  • La reducere!
  • -12,00 lei
  • Nou
Cafea Zavida Caramel Royale - 340g boabe
  • La reducere!
  • -12,00 lei
  • Nou
57,72 lei69,72 lei
Cafea Zavida Crème Brûlée - 340g boabe
  • La reducere!
  • -12,00 lei
  • Nou
Cafea Zavida French Vanilla - 340g boabe
  • La reducere!
  • -12,00 lei
  • Nou

TERMENI LIVRARE, COMANDA, METODE PLATA

Ai garantia calitatii originale prin Comanda ta la TopBlend efectuata pe www.topblend.ro, importator oficial prin BILOUD SRL inregistrata la Oficiul Registrul Comertului  Bucuresti sub nr. J23/2244/2015 CUI RO34723223, cu adresa in Intrarea Nicolae Iorga nr. 39j, Chiajna, Jud. Ilfov.

LIVRARE

TopBlend oferă transport standard care livrează de luni până vineri, cu exceptia sarbatorilor nationale romane.

Metode de livrare    * Costul de livrare

  • Costul de livrare este afisat automat pe website la checkout, dupa ce adresa de livrare este introdusa.

Restricții de expediere

În prezent, nu oferim transport in afara UE. De asemenea, nu livrăm către adrese de rută rurală (RR) sau căsuțe poștale de niciun fel.

Dacă o comandă este plasată la o adresă de Rută Rurală sau la o căsuță poștală, comanda dumneavoastră va fi anulată și o rambursare va fi emisă imediat. O adresă fizică trebuie furnizată în momentul plății. Se pot aplica și alte restricții de adresă în funcție de locație și proximitatea față de rutele frecvente de călătorie Romane. TopBlend își rezervă dreptul de a anula o comandă în orice moment pe baza localităților de expediere și a costurilor de transport aferente. TopBlend nu livrează comenzi care necesită transport cu paleți prin magazinul nostru online. Comenzile mari care necesită transport specializat vor trebui plasate la un alt departament.

Livrare  gratuită

Daca livrarea gratuita este disponibila in tara ta, se afieaza automat pe website la checkout.

Livrare și manipulare în 1-3 zile lucrătoare

Comenzile sunt procesate după obținerea autorizației de plată și a verificării. Comenzile ajung de obicei în trei (1) până la trei (3) zile lucrătoare (de luni până vineri, fără să includă sărbătorile nationale romane).

Întârzieri

Vă rugăm să rețineți că livrarea produselor în timpul de tranzit estimat sau până la data estimată de livrare nu este garantată - aceasta este doar o estimare . Acești termeni sunt definiți după cum urmează:

Disponibilitatea produsului va afecta momentul în care produsul este expediat și, prin urmare, va afecta momentul livrării.

În timpul Black Friday/Cyber Monday și în sezonul sărbătorilor, este posibil să existe o modificare a prelevărilor programate de colete de la depozit. Acest lucru poate duce la sosirea comenzilor mai devreme sau mai târziu decât estimat.

În timpul sezonului de comenzi cu volum mare și/sau evenimente promoționale, procesarea poate fi întârziată, astfel încât să afecteze momentul livrării.

Transportatorii de transport maritim si aerian

Magazinul online livrează comenzi care necesită transport cu paleți (cargo) martimi si aerian. Oferta se transport se genereaza dupa plasarea comenzii online iar odata acceptat, costul apare in comanda si in factura finala.

Taxe

Taxele vamale, inclusiv taxele, tarifele sau taxele de intermediere vamală nu vor fi calculate împreună cu taxa dvs. de expediere și adăugate la comanda dvs. în momentul finalizării comenzii. Responsabilitatea taxelor si a procedurilor vamale ramane in responsabilitatea clientului. 

Servicii de curierat

Utilizarea unei companii de curierat este acceptată, cu toate acestea, nu vom fi răspunzători pentru nicio dauna, defect sau pierdere care apare. Nu vom oferi înlocuiri sau rambursări pentru comenzile sau articolele care sunt raportate lipsă sau deteriorate despre care credem în mod rezonabil că au fost livrate unei companii de curierat. Orice comandă adresată unei companii de curierat este plasată pe propriul risc. TopBlend nu este responsabil pentru pachetele pierdute sau furate.

Starea comenzii

Comenzile plasate intr-o zi lucratoare pana in ora 14:00 si in care toate produsele comandate sunt in stoc, pot fi expediate in aceeasi zi si sa ajunga la destinatie in urmatoarea zi lucratoare. Termenul standard de livrare este de 1-3 zile lucratoare (24-72 ore lucratoare). Daca acest termen este depasit, va rugam sa ne contactati pentru a contacta curierul si a urgenta livrarea.

După plasarea comenzii, veți primi un e-mail de confirmare și factura fiscala. Vă puteți conecta la Contul dvs. pentru a urmări starea comenzii dvs. Odată ce comanda dvs. este expediată, TopBlend consideră că a fost finalizata comanda.

Este posibil sa primiti o notificare prin e-mail sau sms de la firma de curierat cu care colaboram, inclusiv informații de urmărire și data de livrare programată. Pentru întrebări legate de expediere, firmele de curierat pot fi contactate direct după ce vi se furnizează numărul de urmărire și informațiile aferente.

Modificarea și anularea unei comenzi

Dacă doriți să anulați sau să modificați comanda, vă încurajăm să ne trimiteți imediat un e-mail la contact@topblend.ro Operatorii de servicii pentru clienți sunt disponibili între orele 10.00 și 20.00 (ora Romaniei).

Vom face tot posibilul pentru a satisface cererea dvs. Vă rugăm să rețineți că sistemele noastre de onorare a comenzilor și de expediere sunt concepute pentru a primi comenzile rapid și eficient. 

Vă rugăm să rețineți: dacă anulați un articol care v-a calificat pentru o promoție sau livrare gratuită, este posibil să nu mai primiți acea reducere sau promoție.

CUM COMAND?

TELEFONIC

Numarul de telefon la care puteti suna pentru a face comanda sunt 0374499000

Se aplica taxele de transport dupa regulile mentionate mai sus. 

E-MAIL

Comenzile pot fi plasate si prin intermediul emailului. Ne puteti trimite comenzi pe adresa contact@topblend.ro. Pentru preluarea comenzii va rugam sa ne trimiteti:

- numele sau firma pe care doriti sa faceti comanda,

- adresa de livrare (si adresa de facturare daca este cazul),

- numarul de telefon

- numele produselor si cantitatile.

ONLINE

La comanda dumneavoastra se aplica taxele de transport dupa regulile mentionate mai sus. Daca doriti sa faceti adaugari ulterioare la comanda deja plasata, puteti face acest lucru telefonic, la 0374499000 sau prin email, la contact@topblend.ro, in timpul programului.

Intrati pe www.topblend.ro, apasati butonul "Adauga in cos" pentru produsele pe care doriti sa le achizitionati, finalizati procesul de comanda apasand butonul de Cos, din dreapta sus a ecranului, si apoi butonul "Finalizare". Veti fi redirectionat in pagina Cosului cu toate produsele, iar in partea de jos a acesteia se afla butonul Finalizare. Apoi aveti trei optiuni: "Sunt client" (login pentru clienti existenti), "Sunt client nou" sau "Fara autentificare", apoi completand fisa de comanda cu datele Dumneavoastra (sau ale firmei in numele careia comandati) si apasand pe butonul "Finalizeaza comanda".

- Daca doriti livrarea doar pana la un sediu firmei de curierat, va rugam ca la adresa de livrare sa completati corespunzator.

- Asigurati-va ca ati completat corect datele de contact!

Imediat dupa aceea, veti primi un mesaj de notificare pe adresa de email pe care ati introdus-o in fisa de comanda. Din acel moment, comanda se afla in curs de procesare.

Daca doriti informatii suplimentare despre starea comenzii Dumneavoastra, puteti sa ne contactati telefonic, la 0374499000 sau prin email, la contact@topblend.ro

CODURILE PROMOȚIONALE din campanii sau flyere se pot introduce in campul de Observatii, in pagina Cosului cu toate produsele.

FACTURA

Este emisa atat pentru comenzile pe persoana juridica, cat si pe persoana fizica. Factura atasata coletelor este emisa fara chitanta - gratie contractului cu firmele de curierat, rambursul comenzilor este virat direct in contul colector bancar, iar astfel chitanta valabila este cea emisa de curier in momentul predarii coletului.

Pentru comenzile platite prin OP (Ordin de plata), in momentul in care procesam comanda va trimitem factura pe adresa de email introdusa de Dvs in fisa de comanda. Dupa ce ati efectuat plata in baza facturii si ne trimiteti dovada platii ca raspuns la emailul in care ati primit factura, comanda Dvs este in curs de livrare.

In cazul in care pierdeti chitanta, firma de curierat prin care ati ales sa va fie livrat coletul este cea care va poate oferi o copie dupa chitanta. In cazul in care pierdeti factura, contactati-ne pentru a va trimite o copie dupa aceasta.

METODE DE PLATA

Se poate realiza in urmatoarele modalitati:

  •   Plata cash sau card la curier, in momentul intrarii in posesia produselor;

  • Plata online cu cardul;