Continuand sa utilizați acest site, sunteți de acord cu Termenii & Conditiile si cu utilizarea cookie-urilor.

POLITICA DE RETURNARE si CONDITII de RAMBURSARE sau INLOCUIRE

Magazinul topblend.ro detinut de BILOUD SRL inregistrata la Oficiul Registrul Comertului Bucuresti sub nr. J23/2244/2015 CUI RO34723223, cu adresa Intrarea Nicolae Iorga nr. 39J, Chiajna, Jud. Ilfov, Romania, se conformeaza la Ordonanta retur OUG 34/2014

1. Se pot returna DOAR produse NEALIMENTARE (precum accesoriile de cafea) care nu au fost folosite sau utilizate in orice fel (sunt exceptate de la dreptul de retragere prevazut la art. 9-15 in ceea ce priveste contractele la distanta si contractele in afara spatiilor comerciale, urmatoarele: "produsele sigilate care nu pot fi returnate din motive de protectie a sanatatii sau din motive de igiena din cauza ca au fost desigilate de consumator"); Consumatorul beneficiaza de o perioada de 30 zile calendaristice de la data livrarii pentru a se retrage dintrun contract la distanta sau dintr-un contract în afara spatiilor comerciale.

2. Articolele ALIMENTARE NU pot fi returnate, conform legii: Ordonanta Guvernului 130/2000, Art. 12. Dispozitiile art. 3-4, ale art. 7-10 si ale art. 11: (1) returnarea produselor nu se aplica in cazul vanzarii de produse alimentare, de bauturi sau de produse de uz curent utilizate in gospodarie, livrate de catre comerciant la domiciliul, resedinta sau la locul de munca al consumatorului.

3. Vă rugăm să rețineți că toate returnările nealimentare sunt supuse validării și aprobării la discreția topblend.ro, înainte de expedierea coletului de retur si discutate telefonic. topblend.ro monitorizează activitatea de returnare a clienților pentru abuz și, dacă detectăm ceea ce considerăm a fi activitate de returnare excesivă sau potențial frauduloasă de la un client, acel client poate fi notificat în scris că topblend.ro nu va mai accepta nicio retur de la acel client. Nu vom oferi înlocuiri sau rambursări pentru comenzile sau articolele care sunt raportate lipsă sau deteriorate despre care credem în mod rezonabil că au fost livrate unei companii de expediere a colete.

4. Articolele expediate către topblend.ro în afara ferestrei de retur, care nu sunt în stare nouă și/sau nedeteriorată, fără un bon de ambalare original sau care nu sunt achiziționate de la www.topblend.ro , NU vă pot fi creditate înapoi sau returnate.

5. Utilizarea unei companii de expediere a colete este acceptată, cu toate acestea, nu vom fi răspunzători pentru nicio dauna, defect sau pierdere care apare. Nu vom oferi înlocuiri sau rambursări pentru comenzile sau articolele care sunt raportate lipsă sau deteriorate despre care credem în mod rezonabil că au fost livrate unei companii de curierat. Orice comandă adresată unei companii de curierat este plasată pe propriul risc. topblend.ro nu este responsabila pentru pachetele pierdute sau furate.

6. Produsele NEALIMENTARE (accesorii de cafea) pe care doriți să le returnați trebuie trimise pe adresa INTRAREA NICOLAE IORGA NR 39J, CHIAJNA, JUD. ILFOV, ROMANIA, COD POSTAL 077040. După ce vom primi returul, vă vom contacta pentru finalizarea procesului.

7. Produsele NEALIMENTARE returnate trebuie sa fie insotite de dovada platii, in ambalajul original, cu toate accesoriile si cu etichetele originale;

8. Produsele vor fi returnate în ambalajul original cu toate accesoriile, cu etichetele intacte, documentele care le-au însoțit și cu o copie a Facturii de achiziție. Returnarea unui produs fără ambalajul acestuia sau fără accesorii ale ambalajului (spre exemplu suporți de siguranță, elemente de protecție din carton sau polistiren etc.) sau ale produsului va duce la diminuarea valorii produselor, conform celor menționate mai jos. Nu se acceptă pentru returnare produsele care prezintă modificări fizice, lovituri, ciobiri, zgârieturi, pete, socuri, etc. fara ca acestea sa fie aduse la conformitate.

9. NU se vor RAMBURSA produsele NEALIMENTARE care au fost achizitionate la pret promotional (oferte, reduceri sau facturate cu un pret mai mic decat cel afisat pe site in momentul facturarii).

10.  Este important să rețineți că costurile inițiale de expediere și cele de retur NU sunt acoperite de topblend.ro respectiv BILOUD SRL. atunci când sunt trimise înapoi.

11.  Transportul NU este inclus in suma sinonima cu valoarea RAMBURSULUI, ci se achita separat de catre client.

12.  Punctele Membru TopBlend asociate cu toate rambursările vor fi eliminate atunci când tranzacția de rambursare este procesată.

13.  Daca RAMBURSAREA este aprobata, suma va fi rambursata in cont, in maxim 30 zile calendaristice de la data sosirii returului la noi. Valoarea stabilita a produselor pe care doriti sa le returnati poate fi folosita pentru o comanda in magazinul www.topblend.ro

14.  In cazul in care produsele NEALIMENTARE livrate de noi nu sunt cele comandate, contactatine imediat pentru inlocuirea produselor primite cu cele corecte, iar costurile acestui proces de retur vor fi suportate de www.topblend.ro

15.  Dacă nu sunteți complet mulțumit de o achiziție TopBlend din orice motiv, vă rugăm să contactați serviciul pentru clienți înainte de a returna comanda. Produsele NEALIMENTARE trebuie returnate în stare nouă și nedeteriorată. Articolele nealimentare ( accesorii de cafea) achiziționate de pe www.topblend.ro pot fi returnate, în 30 de zile de la primirea dumneavoastră.